2012. január 31., kedd

Pelle-Molnár Jázminos tejcsokoládé

A Jázminos tejcsokoládé csomagolása natúr, matt papír, nyugalmat sugárzó, természetes, földszínekkel (de most kibújik belőlem a marketinges, és csak zárójelben jegyzem meg, hogy én a fényes fotó helyett egy rajzot tettem volna a jázminról!).

A záró csomagolás celofánja könnyen nyitható, ami nem elhanyagolható, ha az ember gyorsan hozzá szeretne jutni az áhított csokoládéhoz! Ahogy kinyitom, már érzem is a csoki ellenállhatatlan illatát, mely intenzíven tejes és kissé kesernyés a zöldtea miatt, de ezek tökéletes összhangban vannak egymással. Idővel egyre intenzívebb, kinyílik és megjelenik a kellemes jázmin jellegzetes illatjegye is.

Megjelenése megfelel egy tisztességes tejcsokoládénak (33 %-os), bár találtam pár apró légbuborékot a felületén. A színe őzbarnába hajlik, felszíne közepesen fényes, sima, de kissé tapadós. Töréskor nem igazán roppan, de ezt egy tejcsokoládénak meg lehet bocsátani!

És végre az első kocka a számban… Textúra kiváló, nem tapad a nyelvre, nem túl kemény, nem túl puha, pont jó ütemben olvad!

Cukortartalma kicsit magas, nekem picit édes, viszont a cukorhoz képest a savtartalom kevés. Csersav-tartalma szintén alacsony, bár lecsengésében kesernyés ízt éreztem a nyelvem hátsó részén, ez valószínű, hogy a zöldtea jelenlétének köszönhető! Utóíze erőteljesen virágmézes, mintha egy csupor mézet majszolgattam volna.

Összességében ez egy kellemes, illatos, női csoki, fázós téli délutánok igazi kiegészítője lehet.

Minőség: nagyon jó

Megvásárolható: vinoWonka Csokoládé és Borbár
80 g/990 Ft

A csokit jellemezte: Noémi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése